De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun oor- en neustrimmer EN10 – Precieze en veilige verwijdering van oor- en neushaar op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Jonahc 21-02-2018

Goed toestel

Ik heb de Braun EN10 gratis ontvangen om te testen en dan deze review te schrijven.
Toen ik de doos zag was ik al blij dat er een batterij in de doos zit dit is handig en zo kon ik meteen aan de slag met dit toestel. Eenmaal de batterij in het toestel meteen getest en moet zeggen was aangenaam verrast. Het toestel ligt zeer goed in de hand en makkelijk in gebruik. Ook tijdens het gebruik verrast door het feit dat het niet pijnlijk is om de haartjes zo te verwijderen. Na eerst mijn neushaar te trimmen het toestel eerst gereinigd dit ging zeer vlot en makkelijk erna mijn oor haar getrimd en ook hier ging alles vlot en zonder al te veel pijn. Na het gebruik het toestel weer mooi afspoelen en in de kast tot de volgende trim beurt.

Pluspunten

• Makkelijk reinigen

Minpunten

• Batterijen

Rob 22-01-2018

Makkelijk en netjes neus- en oorhaar trimmen

Ik heb dit product onlangs gratis gekregen om te testen. Met een scheermachine is het niet altijd evident om je neus en oorhaar te trimmen. Ik was dan ook op zoek naar een geschikte trimmer. Deze trimmer ligt makkelijk in de hand. Doet goed zijn werk en makkelijk in gebruik! Je kan het ook snel en makkelijk opbergen. Waar voor zijn geld!

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Makkelijk op te bergen
  • Precies en netjes in gebruik

Minpunten

• Dopje gaat makkelijk verloren

FilipAl 11-01-2018

Goed product

Product gratis ontvangen om te testen. Het is zeer gebruiksvriendelijk. De batterij gaat voldoende lang mee. Prijs/kwaliteit is OK. Minpunt: afsluitkapje gaat steeds verloren. Het toestel is ook zeer gemakkelijk naar onderhoud toe. Ik zou het zeker aanraden bij vrienden. Ik weet wel (nog) niet of dit duurzaam is, vermits ik het toestel nog niet voldoende lang in bezit heb.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit is OK

Minpunten

• afsluitkapje gaat verloren

johnny 11-01-2018

praktische oor -en neustrimmer

Met deze oor- en neustrimmer is het heel makkelijk en eenvoudig om neus en oorhaartjes te trimmen zonder dat je het gevoel hebt dat sommige haartjes blijven vastzitten tussen de mesjes wat ik wel al heb ervaren bij andere merken. Het toestel kan ook heel eenvoudig gereinigd worden.

Ik heb dit toestel gratis ontvangen om dit te kunnen testen en ben er heel blij mee.

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken
  • makkelijk te reinigen

Werner 15-12-2017

Pijnloos en veilig

Als je veilig je neushaartjes wil verwijderen dan is dit wel een goed product. Door het ontwerp zitten de mesjes veilig weggeborgen zodat ze geen gevaar vormen
Nochthans worden daardoor de haartjes niet tot op de huid verwijderd
Toch aangenaam om zo'n toestel te hebben : pijnloos - geen epilering nodig

Pluspunten

• veilig
  • pijnloos
  • kwaliteit
  • gemak

Minpunten

• prijs
  • niet tot op de huid

kris01 05-12-2017

Gemakkelijk in gebruik, ligt goed in de hand

Ik heb de Braun EN10 oor- en neustrimmer gratis ontvangen om deze te testen. Het apparaat ligt goed en licht in de hand en is gemakkelijk wendbaar. Het werkt op één AA-batterij waar je toch een tijdje mee toekomt. Echter, het verwijderen van neus- en oorhaar verloopt minder vlot met dit apparaat, je moet echt een tijd op dezelfde plaats blijven scheren om het gewenste resultaat te bekomen. Het apparaat is zeer gemakkelijk in gebruik en je kan de kop er af halen om deze onder de waterkraan af te spoelen, maar dat vind ik persoonlijk niet echt een meerwaarde. Het apparaat is wel van een degelijke kwaliteit, maar de mesjes mochten wel wat scherper zijn en beter geplaatst zijn zodat je minder tijd verliest om je te ontdoen van neus- en oorhaar.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • gemakkelijk wendbaar
  • gemakkelijk in gebruik
  • afwasbare scheerkop

Minpunten

• verwijderen van haar verloopt niet zo vlot